sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>ev gibisi yok Şubat 18, 2011

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 18:47

>işte geldim burdayım. bloguma kaldığım yerden devam inşaallah. ben yokken bir çok arkadaşıma yoruz yazamadım sessiz takip ettim herkesi. ancak ben yokken dahi bloguma giren ve yorum yazan arkadaşlara çoookkk teşekkür ediyorum.
leblebiler kaldığı yerden devam….
tam yol ileri…
bu arada 100. izleyicime ödül falan yok bol bol selam dua var o kadar…( az kaldı sabırla bekliyorum)
özlemişim blogumu

 

2 Responses to “>ev gibisi yok”

  1. >mutlu pazarlar sevgiler

  2. SERRA Says:

    >e hoşgeldin:))


Bir Cevap Yazın

