sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>hastayım ben Ocak 27, 2011

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 06:11

>

ayyy bu hastalık beni öldürecek::(( nasıl bir gripmişl anlamadım. bitmedi gitti..

 

8 Responses to “>hastayım ben”

  1. Yeşim Says:

    >Geçmiş olsun .Nedense bu sene gripler daha uzun sürüyor. Çok şükür ben atlattım:) Darısı başına:)

  2. SERRA Says:

    >canım geçmiş olsun, bu seneki çok inatçı bir virüs gerçekten…Allah'a emanet olun

  3. Deli Anne Says:

    >geçmiş olsun.. berbat br grip var ortalıkta.. domuz gribi diyorlar keçi gribi diyorlar.. durup durup yneiden başlıyor.

  4. medura Says:

    >Allah şifa versin canım.

  5. medura Says:

    >KBB doktorumuz der ki; üst solunum yollarını mikrop vs.den temizlemek için, gerek hastayken gerekse önlem olarak her gün mutlaka tuzlu su ile burun temizlenmeli, suyu derine kadar çekerek. Biz şırıngayla püskürterek temizliyoruz (iğneyi çıkardık tabi). Artık bunu her gün yapıyoruz,hastalığı daha kolay atlatmaya yardımcı oluyormuş. Nezle, geniz akıntısı, burun tıkanıklığı vs. için çok faydası oluyor.

  6. >Çok geçmişler olsun. Havalar dengesiz gittiği için tüm mikroplar azmış ve tüm hastalıklar uzun süreli oluyormuş. Aman dikkat et bol bol dinlenmeye çalış canım. Sevgiler.

  7. >Çok geçmiş olsun , illet bu grip ve türevleri.Ateş de düşmüyor hastalık da bitmiyor.Acil şifalar dilerim sana, tez zamanda iyileşirsin inşallah


Bir Cevap Yazın

