sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>dizilerim ve ben Eylül 24, 2010

Filed under: diziler,ordan burdan şurdan — Şekerli Leblebi @ 16:24

>daha önce yazmıştım 1-2 izlediğim diziyi. ee sezon geldi. benim yabancı dizilerde bir bir badem oldu maalesef. 
lost bitti
heroes bitti
flashforward bitti
dexter ne zaman gelir belli değil
vampir günlükleri tam gaz süper devam
fringe bekliyorum acaba ne zaman bitecek sezon arası
yeni dizilerime gelince bu sene trt deyim ben:) trt dizilerini tavsiye ederim. bir kere çoğu diziden daha edepli ,bel altı espri yok, komedi tam gaz,mankencik oyuncu yok, çocuğumla oturup izleyebileceğim usta tiyatrocuların oynadıkları süper diziler var.


halil ibrahim sofrası ve yerden yüksek bu dizilerden sadece ikisi. ben acayip beğendim. herkese tavsiye ederim.bir de Deli Saraylıyı izlemeyi düşünüyorum ilk bölüm güzeldi bakalım bu gece 2. bölüm nasıl olacak.

lütfen tv izlerken seçici olalım.geçen sene severek izlediğim geniş aile bu sene saçmalamaya başlamış bel altına vurmuş beğenmedim izlemeyi düşünmüyorum.varsa tavsiyeleriniz duymak isterim.
iyi seyirler

 

2 Responses to “>dizilerim ve ben”

  1. medura Says:

    >"Son taşı günahsız olanınız atsın"ın ilk bölümünü seyretmiştik. Çarpıcıydı, güzeldi bence. Ama 2.yi seyretmedik, unutmuşuz bile. Bizim evde de tek celselik sinema filmleri daha revaçta🙂 Lost ve Flashforward'ı saymazsak tabi🙂

  2. Latife Says:

    >aiii biz de eşimle izleyoruz Halil ibrahim sofrası! bu kadar tatlı bir film ))) hen de babası onların kayserili gibi konuşyor, eşim çok sevdi onu ))) hem de biz de keçiorenden benim da 2 tane kızlar var )))


Bir Cevap Yazın

