sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>şimdi okullu olduk Eylül 17, 2010

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 06:26

>

küçük bir ramazan molasından sonra işte döndüm. mail atıp halimi hatırımı soranlara çok teşekkür ediyorum. nerelerdeydim??? burdaydım işte. oruç- bayram- evde iki çocuk derken ancak bu zamana kalabildi yazmam. sessizce takip ettim tüm arkadaşların bloglarını ama yorumsuz kaldım sadece izlmek istedim öyle.artık döndüm. blogumu özledim. yorumlarınızı özledim.
bu arada tatlı kuzum okula başladı bu hafta. ne kadar güzel bir duyguymuş bu. iki sendir zaten kreş+anaokulu serüvenimiz vardı o yüzden çok farklı olmaz diyordum ama çok başka oldum ben gene. gözlerim sulandı ben sildim kuzum ağladığımı görmesin diye:))sulugözüm işte ne yapayım. canım kuzum DİLAM inşaallah çok başarılı ve mutlu olursun.seni çok seviyorum

tabii bu arada benim minik balık durur mu tutturdu bende okula gideceğim diye.bu sene işim zor olacak. nerdeyse 1 hafta oldu hala her sabah ablası gitti diye kapının önüne oturup ağlıyor:))

 

One Response to “>şimdi okullu olduk”

  1. >MAŞALLAH,OKULLU OLMUŞSUNUZ, BAŞARILAR DİLERİM,ALLAH BÜYÜDÜĞÜNÜ EVLENDİĞİNİ DE GÖSTERSİN HAYIRLISIYLA:))) SEVGİLER


Bir Cevap Yazın

