sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>ne yapsam Ağustos 24, 2010

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 06:37

>günaydınnnnnnn
ne kötü bir uyku yaşadım bu gece. acayip derecede migrenim tuttu.hala gözlerimi açamıyorum. benim minik kuzuda sağolsun erkenden kaldırdı beni. sabah uykusunu hiç sevmiyor.ablasını da bıraksam 1 e kadar uyur.
yemeğin adını koysam, evi toplasam, kızların kahvaltısını hazırlasam,offffff
ee ne yapsam akşama ya. hergün yemeğin adını koyana kadar mahv-perişan oluyorum ben.ne yapacağımı bulsam da ev işlerine girişsem artık.
herkese çok güzel bir gün diliyorum

 

One Response to “>ne yapsam”

  1. >Gökçecim günaydın tatlım geçmiş olsun zordur miğren allah yardım etsin yemek bence güzek bir mercimek çorbası yap yanına sitemde köz patlıcan kebabı var ondan yap hatta o tarifimle yarışmaya katıldım begenirsen birde oy kullan canım :))yanına bir pilav ayran birde karpuz oh tamamdır işte hadi kolay gelsin sana güzel bir gün olsun


Bir Cevap Yazın

