sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>tatil bittiiiiiii Ağustos 7, 2010

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 07:01

>


ve sonunda…
evim güzel evim…insanın evi gibisi yok değil mi.
haziran sonunda trakyada başlayan tatilim geçen hafta marmariste son bularak senenin tatil sezonunu kapatmış bulunuyorum.şimdilik bir iki foto ….ama marmarisle ilgili yazacağım söz…

 

10 Responses to “>tatil bittiiiiiii”

  1. SERRA Says:

    >hoşgeldin evine:)yaz yaz gezdiğin yerleri, kızlar ne tatlı olmuşlar:) sevgiler

  2. >yazınızı bekliyoruz.Haklısınız tatil ne kadar güzel olsada insanın evi gibisi yok

  3. medura Says:

    >Hoşgeldin, özlemiştim seni🙂 O bıdığın resmi ne tatlı öyle, suyun içinde taht gibi kurulmuş, maşallah🙂

  4. zehratrk Says:

    >hoşgeldin cnm merakla bekliyoruz marmaris maceralarınızı

  5. Gökce Says:

    >serracığım hoşbuldum çok teşekkür ederim en kısa zamanda yazacağım çünkü yazılmaya layık yerler gördüm,öpüyorum reyyanımıAylinciğim merhaba sende bloguma, evime, mutfağıma , hayatımıza hoşgeldin.evet insanın evi gibisi yok….ablam benim ben de özledim. taht kurdu valla, çıkaramadık suyun içinden. derileri büzüştü:)zehracım sağol hemşerim.marmarisi herkese tavsiye ediyorumuzun zaman sonraki bu ilk kayıdımda bana yorum yollayan ya da yazıyı okuyup ''aa dönmüş'' diyen herkese çok teşekkür ederim. ben unutulmuşumdur diye düşünüyordum. çok mutlu ettiniz beni sabah sabah. Allah da size bugün çok neşeli bir gün nasip etsin:)

  6. yetur Says:

    >hoş geldin canım.maşallah kızlar büyümüşler…benimkilerde böyleydi küçükken denizden çıkmazlardı…balık bunlar balık…öpüyorum çok…sevgiler…(gerçek dostlar ne olursa olsun asla unutulmazlar)

  7. Gökce Says:

    >ahh canım ablam teşekkür ederim.sabah sabah mutlu ettin beni.

  8. yetur Says:

    >hakkıyla ramazan ayını geçiren hakkıyla oruç tutanlardan eylesin mevla azze ve celle.ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.sevgilerimle…

  9. >Gökçeciğim,hoşgeldin kendini özlettin. Yazılarını bekliyoruz

  10. >hoşgeldin sefalar getirdin sevgiler


Bir Cevap Yazın

