sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>tatilllll Haziran 28, 2010

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 15:41

>


sevgili dostlar
kısa bir tatile gidiyorum ben. anneciğimin yanına baba evime:))çocuklarla en güzel tatilde böyle oluyor.çünkü annemin yanındayken ben pek çocukları görmüyorum. eziyetleri anneanneye kalıyor. ben de bol bol yatıyorum.

resimler anneciğimle beraber kurduğumuz bir misafir sofrası:) kardeşimde aynısını isteyip duruyor bir akşam da ona yapalım bariiii

 

4 Responses to “>tatilllll”

  1. medura Says:

    >İyi tatiller dilerim, Allah içinize sindirsin.

  2. SEVGİ Says:

    >Miraç kandiliniz mübarek olsun selam ve dua ile..

  3. Eda Says:

    >Anne yanı gibisi yoktur, mutlu tatiller.. Başka bi etkinlikte buluşuruz umarım,sevgiler..

  4. mndlna Says:

    >Lahana sarmasıııı Allah'ımmm bayılırım :)) ellerinize sağlık iyi tatiller


Bir Cevap Yazın

