sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>fairy Haziran 13, 2010

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 12:28

>

bu yazı bir reklam değildir.

geçen gün kapıma gelen tanıtımcı bana fairy deneme boyunu 1 tl ye verdi.yanında birkaç küçük eşantiyon şampuan falan da vardı. aslında pek te istekli değildim fairy i denemeye ancak evde bulaşık deterjanım birmişti ve 1 lira nolacak ki deyip aldım. ve fairy ile böylece tanışmış oldum. çok ama çok memnun kaldım. inanın eski bulaşık deterjanınızı hatırlamayacaksınız. muhteşem bir yağ arındırıcı bence. köpüğü hiç bitmiyor. bulaşıklarım daha temiz gelmeye başladı bana. herkese tavsiye ederim. deneyin

 

Bir Cevap Yazın

