sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>mantarlı pirzola Nisan 12, 2010

Filed under: Yemekler. — Şekerli Leblebi @ 12:09

>

uzun zaman sonra işte bir tarif…et yemeklerine çok seven kocacım için.
pirzolaları bir gece öncesinden marine ettim. biraz sıvıyağ, birazcık süt, istenilen baharatlarla beraber.
ertesi gün tavada 2 çevirdim pirzolaları.
mantarı sadece kavurdum.tuzdan başka birşey eklemedim.pirzolaları borcama dizdim.üzerine mantarları ekledim ve salçalı su koydum. doğru fırına… 1 saate yakın pişirdim ve enfes oldu. zaten pirzolalar tek başınada harika bir tad ama mantar gibi bir garnitürle daha da hoş oldu. yanında pilavla beraber..ohhh misss.tadı da kokusuda harika.
afiyetler olsun

 

4 Responses to “>mantarlı pirzola”

  1. SERRA Says:

    >pratik bir tarif , teşekkürler:)

  2. Pembe Tatlar Says:

    >Hımm güzel olmazmı ellerne sağlık canım sevgiler…

  3. medura Says:

    >Eline sağlık, kırmızı eti mantarla hiç denememiştim, merak ettim şimdi.

  4. Gökce Says:

    >teşekkür ederim dostlar.meliha ablacım bir kez mutlaka denemelisin diyorum o kadar:)


Bir Cevap Yazın

