sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>Kremalı Mercimek Çorbası Ocak 27, 2010

Filed under: Çorbalar — Şekerli Leblebi @ 14:00

>

anlaşıldığı üzerine kırmızı mercimek ile bir çok çeşit çorba yapabiliyorum.nohutlusunu mercimeklisini,şehriyelisini vs. vs…bu da bizim sevdiğimiz mercimeklerden biri.

*1 su bardağı kırmızı mercimek
*1 adet küp doğranmış patates
*1 tüm soğan
*1 diş sarımsak
*1 adet doğranmış havuç
*varsa et veya tavuk suyu süper olur
*yarım kutu krema

krema hariç tüm malzemeleri kaynatıyorum.mercimekler iyice ezilince sebzelerde yumuşayınca soğanı çıkarıyorum ve çorbayı blendırdam geçiriyorum.üzerine kremayı yada krema yoksa yarım su bardağı sütü dmküyorum.1 taşım daha kaynatıp altını kapatıyorum.

biz seviyoruz.özellikle çocuklar.yapana yiyene sevene sevmeyene herkese afiyet olsun.

 

10 Responses to “>Kremalı Mercimek Çorbası”

  1. Pembe Tatlar Says:

    >Oo kremalıda güzel olur ellerine sağlık canım…

  2. medura Says:

    >Eline sağlık, hiç etsulu ve kremalı ya da sütlü denememiştim. Çok değişiyordur herhalde.

  3. Gökce Says:

    >teşekkür ederim🙂

  4. >nefiss eline sağlık çocuklara şifalar olsun yarasın sevgiler selamlar

  5. yeşim Says:

    >canım benim seni mimledim sayfamda haberin olsun….öptüm sevgiler….

  6. >Ellerinize sağlık tarifleriniz çok güzel bebişler ise harika Allah nazardan saklasın.Öpüyorum.Sevgiler.Mine

  7. >hımm nefis ellerine saglık canım ben sütlü olarak deneyeceğim sevgiler

  8. angel Says:

    >ne guzel bir site ellerine saglik corbada nefis soguk kis gunlerinde neguzelde gider elelrine saglikk

  9. Gökce Says:

    >yorum bırakan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.bilseniz ne mutlu oluyorum yorum gördüğüm zaman:)pembe tatlar çok sağol canım kremalı enfesssmeliha ablacım keşke yakın olsak ta gönderiversem bir kasesusam ve çörekotu çok sağol canım çocuklarımın zaten şifaya çok ihtiyacı var bu sıra büyük olan suçiçeği geçiriyoryeşim ablacım mimini alıyorum ilk mimim:)mineciğim çook teşekkür ederim mutlu ettin benisevilciğim sütlüde kremalıda müthişangel çok sağol tatlım sitemi beğenmen çok mutlu etti beni.hepinizi öpüyorum

  10. >CANIM BENİM, ELLERİNE SAGLIK.ÇOK İŞTAH ACICI GÖZÜKÜYOR.SEVGILER..


Bir Cevap Yazın

