sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>Sunshine award:) benimde artık bir ödülüm var Ocak 8, 2010

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 08:50

>

sevgili ablacım Meliha beni ödüle layık görmüş.o senin güzel bakışın ablacım. ilk ödülüm. heyecan içindeyim teşekkür ederim. ödülü 12 kişiye göndermem gerekiyormuş.işte benim ödüllendirdiklerim o zaman

1.Binbir Çeşni
2.Yeşim Abla
3.Yosunbuka
4.Turuncu Tatlar
5.Diyalog Yemekleri
6.Limonlu Kek
7.sarmaşık Eczanesi
8.Bir demlik sohbet
9.Anne notları
10.Nagişim ve bebişi
11.Anne Kaz
12.Susam Çörekotu

 

5 Responses to “>Sunshine award:) benimde artık bir ödülüm var”

  1. >çok teşekkür ederim canım mutlu oldum sağolasın sevgilerimi bırakıyorum

  2. Handenur Says:

    >sizi ziyarete gelmiştim ödülünüzle karşılaştım çok teşekkür ederim çok naziksiniz :)iyi geceler dilerim….

  3. nagişim Says:

    >canım benim çok sağol hala takip edildiğimi bilmek hoşuma gitti çok uzun ara vermiştim:))kızlar nasıl büyüdüler mi???bu arada allah kavuştursun..

  4. Sema Says:

    >canım güzel hediyen için teşekkür ederim sevgiler..

  5. yeşim Says:

    >gökçecim canım benim teşekkür ediyorum.sağolsun sevgili cali de beni layık görmüş.tekrar teşekkür ediyorum.seni ve güzel kızlarını çok öptüm.sevgiler…


Bir Cevap Yazın

