sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>o şimdi asker Aralık 10, 2009

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 11:49

>benim canım kardeşim yarın askere gidiyor.diyarbakır’a. hiçbirşeyi yakınlarda yapmadığı gibi askerliğininde uzak bir yere çıkması çok şaşırtmadı beni.hayırlısıyla gider gelir inşaallah. vatan borcu illa ödenecek. tek üzüntüm şu an yanında olamam. keşke biraz yakın olabilseydik de onu uğurlamaya gidebilseydim.
ama eminim ki tüm ailem biliyor ki ben tamamen onların yanındayım şu an. hissediyorlardır beni yanlarında:) çok seviyorum sizi. hele canım yavrum Gökhan’ın seni bi ayrı seviyorum.(annem duymasın::))

 

8 Responses to “>o şimdi asker”

  1. medura Says:

    >Allah kavuştursun, ona da size de kolaylık versin.

  2. >GÖKÇE CANIM BENİM RABBİM HAYIRLISI İLE GİDİP GELMEK NASİP ETSİN İNŞ. ALLAHA EMANET OLSUN ALLAH KAVUŞTRSUN CANIM SEVGİLER

  3. yosunbuka Says:

    >gökçecim ALLAH kavuştursun.inşAllah hayırlısı ile gider ve aslanlar gibi döner kardeşin..

  4. Gökce Says:

    >Allah hepinizden razı olsun. inşaallah hayırlısıyla da gelir. tüm askerler için dileğim.

  5. Limonlu Kek Says:

    >Sevgili Gökçe, kardeşinin yolu açık olsun, şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum, Allah yardım eder merak etme, sevgiler…

  6. Gökce Says:

    >sağolasın canım.

  7. yeşim Says:

    >allah kavuştursun canım hayırlı teskereler olsun.bu arada bir sorun olursa bana mesaj at.eşim biliyorsun asker bir çok arkadaşımız var orada görevli hepsi yardımcı olurlar…sıkıntı olursa haberim olsun tamamı canım… öptüm canım…sevgiler…

  8. Gökce Says:

    >sağol ablacım Allah razı olsun.umarım hiç bir sorun olmadan yapar gelir askerliğini:)


Bir Cevap Yazın

