sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>koloni Aralık 7, 2009

Filed under: kitap — Şekerli Leblebi @ 13:13

>
Grange ne yazsa bayılırım diye dşünüyordum. koloniyi okuyana kadar en azından. şiddetli bir grange hayranı olarak söylüyorum ki son kitap çok aceleye gelmiş sanki. evet kurgu iyi ama Grange a yakışmamış. her zamanki ”aman Allahım nasıl bişi bu ya ” olamadım açıkçası.genel olarak iyi kitaplar arasın agirsede benim kitaplığımda, süperlerin arasına giremeyecek::((

üzgünüm Grange olmamış…..

 

2 Responses to “>koloni”

  1. yosunbuka Says:

    >gökçe tess gerritsenin kemik bahçesini aldım dün iyi gidiyor bakalım..,grange ı okumadım daha önce ona da bakayım bir dahaya..blogum açık herkese..yeni bir blog daha açtım ..çok selamlar..tarif defterinin akibetinden haberin var mı canım ne oldu anlamadım?

  2. Gökce Says:

    >tarif defterinden maalesef hiç haber yok. hatice ısrarla cevap vermiyor sanırım::((tess gerritsen i henüz okuyamadım.geçen gün önceki kitabı günahkar ı okudum. oda gayet iyiydi kemik bahçesinide en yakın zamanda istiyorum.


Bir Cevap Yazın

