sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>Mantarlı Tavuk Sarma Kasım 6, 2009

Filed under: Yemekler. — Şekerli Leblebi @ 09:40

>

evde bozulmak üzere olam mantarlarımla ne yapsam diye düşünürken tavuk pirzolalarıda değerlendireyim dedim.fırında mantar yapacaktım ama değişik birşeyler istedi canım.bende adını çok duyduğum ama hiçbir yerden tarifini almadığım tavuk sarma deneyeyim dedim. elektrikler kesik olduğundan internetten de bakamadım. ama çok lezzetli birşey oldu. eşimde tavuk yemeyen kızımda bayıldı.

4 adet tavuk pirzola
1 paket mantar
2 sivri biber
rendelenmiş kaşar
salçalı su

pirzolalarımı incelttim.üzerine biraz sıvıyağ sürdüm.biber ve mantarı kavurdum. mantarlı içten ve rende kaşardan tavukların içne koyup sardım.üzerine kürdanla tutturdum. borcama dizdim.kalan mantarlarıda üzerine koydum. üzerine biraz salçalı su ekledim. fırına verdim.
işte bu kadar.
afiyet olsun

 

5 Responses to “>Mantarlı Tavuk Sarma”

  1. medura Says:

    >Çok güzel, canım. Ellerine sağlık. Zaten baksaydın da buna benzer şekillerde tarif edilmiş olacaktı, ben susuz pişiriyorum.Forum da ne zamandır açılmıyor maalesef. İnsan ne kadar ihtiyaç duyuyor de mi?

  2. Gökce Says:

    >sususz cesaret edemedim ama bir daha ki sefer inşaallah.noldu foruma acaba umarım düzelir

  3. medura Says:

    >Ne oldu, ben de merak ediyorum ama elim erip de Hatice'ye bir mail atıp soramadım. Bu aralar daha da meşgul oldum. Bu hafta Arapça kursu'na başladım🙂

  4. >ellerine sağlık, çok güzel görünüyor..

  5. Gökce Says:

    >çok teşekkür ederim. kayıtlara yapılan yorumlar ne kadar mutlu ediyormuş insanı:))


Bir Cevap Yazın

