sekerlileblebi

Just another WordPress.com site

>Mardin-Dua zamanı Mayıs 8, 2009

Filed under: Bizden Haberler — Şekerli Leblebi @ 06:22

> yazmak istemedim aslında, bayağı bir direndim bu konuda yazmamak için ama madem bu benim günlüğüm yazmadan edemeyeceğim. kısa ve öz olsun. iman cahilliği diyebiliyorum sadece. çünkü iman insanı insan yapar. Allah korkusu olsa böyle bir vahşet yapılabilir mi? düşüncesi bile korkunç. Rabbim herkese hidayet nasip etsin. ölenlere Allah’tan gani gani rahmet diliyorum. kalanların durumu da çok acı. yıkılan yuvalar, dağılan paramparça olan aileler…. Allah onlarada bolca sabır versin.
duanın en makbul olduğu zamanlardır yağmur yağdığı anlar. hazır hergün birzcık ta olsa yağmur yağarken bol bol dua edelim inşaallah. Rabbim daha da beterlerinden saklasın milletimizi, din kardeşlerimizi.

 

Bir Cevap Yazın

